niedziela, 9 czerwca 2013

Remontów ciąg dalszy........

Ha...............już jutro zaczynam kolejny remont. Ale już od jakiegoś czasu jak zwykle przygotowywałam się do niego skrupulatnie :DDD. Tym razem padło na salon. Odkryłam całkiem niedawno i przypadkiem cudowne miejsce z meblami (starociami) po suuper cenach. A przy okazji z bardzo miłym męskim towarzystwem. Panowie bardzo chętnie opowiadają o tym co robią, a mi udzielają porad jak robić "coś" żeby wyglądało jeszcze lepiej. Ogólnie nadajemy na tych samych falach :)   Udało mi się kupić 2 szafki.....jedna wisząca, druga będzie udawać barek............. Pozostanie jeszcze kilka rzeczy do zakupu....no ale, nie wszytko na raz
                              Jeśli chodzi o pierwszą szafkę wiszącą jest już skończona. czeka tylko na zakończenie remontu. Miało być biało, ale nie za biało. Ponieważ meble dotychczasowe są ciemne, wyglądało by to "od sasa do lasa". Postawiłam na złamaną biel z beżem. Pan doradził pastę wybielającą. I był to dobry pomysł, kolor jak najbardziej mi odpowiada.

 oto mój zakup przed remontem
 
 
 
a tu już po niestety zdjęcia nie dało się wykonać w lepszym świetle ponieważ wszystkie meble stoją w jednym pokoju
 


 
 
 
Teraz na swoją kolej czeka "niby"barek. Panowie od razu obcieli mi nogi, bo nie chiał zmieścić się do mojego samochodu. Kiedy usłyszeli ciąć popatrzyli na siebie z niedowierzaniem, jak wyjaśniłam, że i tak będe musiała to zrobić ciachneli bez oporów. Niestety szafka jest w trakcie czyszczenia i nie wiem kiedy ją ogarnę :(((( mam nadzieję, że do końca remontu dam radę.
 
 

 
 
Było też ostatnio kilka okazji dzięki którym dostałam kilka pięknych przedmiotów, które chciałabym pokazać, ale to już w kolejnym poście.........pewnie już po remoncie......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz