środa, 3 lipca 2013

Papierowe serce................z papierowych róż

Kiedyś dawno, dawno temu spotkałam na "jakimś" blogu serce z papierowych róż. Spodobało mi się strasznie, ale na oko widziałam, że wykonanie jest pracochłonne. Pomyślałam, że może w wakacje ??? No właśnie.................Wakacje się zaczęły i serce się zrobiło :)))) Jestem mega zadowolona bo choć pracy było "troszkę" to efekt jest niesamowity. Wiedziałam, gdzie ma być umieszczone docelowo i wpasowało się idealnie...................

 
 
efekt końcowy
 





2 komentarze:

  1. Witaj! Robisz piękne rzeczy! Trafiłam tutaj po wpisaniu w googlach tapowania- przeczytałam sobie Twój wpisik z butelką z 2012 roku- i mam pytanie- piszesz o tym, żeby robic tło- malujesz je? Frabami akrylowymi? ja dziś po raz pierwszy próbuję decoupage'u i w ogóle jestem zielona!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne serce i wiem, jak dużo wymagało pracy, bo robiłam już dekoracje ze starych książek. Efekt wart jednak Twojego wysiłku. Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń