czwartek, 18 lipca 2013

Klosz.................

Uwielbiam jagodowy zagajnik i kiedy tylko w postach przewijał się klosz nie mogłam się na niego napatrzeć. Miałam w domu z ikei misę na owoce ( w stanie "na wykończeniu") i to właśnie ona mnie sporowokowała do spróbowania. Kupiłam siatkę, okazało się, że obręcz mam z podpórki na kwiaty, drucik pani mi sprezentowała w ogrodniczym kiedy odwijała siatkę :)))) Myślę sobie wszystko da się zrobić !!!!! i da się w trudach i mękach z odciskiem na palcu, z pomocą M mówie głośno DA SIĘ !!!!
                   Powiem tak, zaczełam jak w zagajniku niestety ta metoda u mnie się nie sprawdziła, miałam jakąś dziwną siatkę która przy najmniejszym skręcaniu pękała. Musiałam znaleźć swój sposób i tu właśnie przydał się sprezentowany drucik. Także kiedy klosz był już ułożony, przydałby się uchwyt na górę. Pojechałam do sklepu kupić końcówkę do karnisza. Udało mi się kupić ją nawet 50 % taniej bo ktoś dmuchnął drugą :)))) ( na moją korzyść)
                  Pozostało tylko dociąć dwa kółka tak żeby było ładne przedłużenie, skręcić wszystkie elementy na śrubę i malowanie i tu opadłam z sił.
                    wziełam spray brązowy nie czekając na wyschnięcie spryskałam białym. Kolory zmiesząły się i efekt szybki i skuteczny :D

                                                  oto mój wymarzony klosz :) w kilku odsłonach





                                           


 
aaa zapomniałam dodać żadne odkrycie ale post bierze udział w zabawie :)
 
 
 

6 komentarzy:

  1. Super wyszedł ten klosz, będę musiała wypróbować, bo z kwiatami w środku wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj ja zachęcam gorąco mimo pracy jaką trzeba włożyć bo wyglada prześlicznie w różnych odsłonach. JUż zamierzam się do następnego tylko ten CZAS

      Usuń
  2. pamiętam klosz wlasnie z wpisu Ity, Twój wyszedł również świetnie, nie wiem, czy kiedyś się odważę, ale bardzo chciałabym miec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odwagi to naprawdę nie takie trudne..............chociaż mi myślenie nad zrobieniem jego też schodziło :))))

      Usuń
  3. świetny jest i te kwiaty w środku dopełniają całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję, zamierzam sezonowo zmieniać aranżację :DD

      Usuń