sobota, 17 listopada 2012

zwykły - a jaki NIEZWYKŁY

Dziś w chwili natchnienia w sumie nie wiadomo po co zrobiłam nalot na "mega" sklepy. Szał Świąt widać już w każdym z nich. Powiem szczerze, że dopiero listopad, a ja już mało nie wyszłam z pudełkiem bombek :) I tak przeglądając liczne ozdoby postanowiłam wrzucić Wam coś czego nie znajdziecie w żadnym sklepie. No może znajdziecie, ale radość wykonania samemu......... i ta satysfakcja...................


zwykły - NIEZWYKŁY TALERZ

Bierzemy zwykły talerz i obklejamy go pokruszonymi skorupkami jajek. Ja użyłam wikolu.

Po wyschnięciu, najlepiej dobę, malujemy farbą wanilia.

 
dalej to już czysty decoupage. Wybieramy wzór który chcemy umieścić i naklejamy. Następnie lakierujemy. Moje boki ozdobione są folią do złoceń. Nie wiem czy wiadać na zdjęciu efekt skorupek, ale mam nadzieje, że się udało.
 
Taki  zwykły - niezwykły talerz, możemy komuś podarować pod choinkę lub ułożyć na nim pierniczki :))
 
A oto efekt końcowy :
 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz